774 569 140

E-shop domácích spotřebičů pro vás

Nákupní košík


Úvod Články Průvodce nákupem v eshopu

Průvodce nákupem v eshopu

Ať už se Vám rozbil Váš starý spotřebič nebo si zařizujete zbrusu novou kuchyň, poradíme Vám, jak nakupovat na eshopu, jak se zorientovat v nabídce, jaké služby Vám eshop může poskytnout a na co si dát při výběru zboží pozor. Začněme pěkně od začátku:

Výběr domácího spotřebiče

Dá se říci, že velké množství zákazníků jde na nákup již s jasnou představou, jaký kuchyňský spotřebič si chtějí vybrat nebo už mají dokonce vybraného konkrétního favorita. Pokud mezi ně nepatříte, nezoufejte! Prokousat se obrovskou nabídkou spotřebičů na trhu není zrovna jednoduché. Pokud zamíříte na náš eshop můžeme Vám počáteční hledání usnadnit. Hned na úvodní stránce si můžete vybrat z kategorií spotřebičů, jež jsou často rozděleny ještě do dalších kategorií. Vezměme si například myčku nádobí, kde Vás volba může vést například k myčce vestavné a dále k výběru velikosti 60 cm ve variantě pro plnou vestavbu. Dále si můžete zúžit nabídku výběrem Vaši oblíbené značky. Můžete si také upravit cenovou hladinu, ve které chcete daný spotřebič vybírat nebo si zvolit řazení od nejlevnějšího k nejdražšímu spotřebiči.

  • Tip: Pokud si nevíte rady s výběrem spotřebiče, neváhejte se na nás obrátitRádi Vám poradíme s výběrem spotřebiče právě pro VásMůžeme pro Vás také připravit cenovou nabídku
  • Tip: Pokud využíváte k hledání spotřebičů srovnávací server jako je Heureka.cz nebo Zbozi.cz a hledáte eshop s nejnižší cenou, vždy si dejte pozor na kvalitu eshopu s výrazně nižšími cenami. Ověřte si důvěryhodnost eshopu, původ zboží a zda je určeno pro český trh. Objevují se i prodejci nabízející zboží určené pro jiný než český trh. Takové zboží může být z tohoto důvodu levnější. Ovšem v případě reklamací, cen oprav a náhradních dílů se může nepříjemně prodražit.

Objednávka

Když už máte vybraného svého šampióna, můžeme přikročit k objednávce. Neskrývá se za ní nic záludného. Zvolený produkt koupíte, a tím umístíte do košíku. V košíku si již svou objednávku můžete zkontrolovat, včetně počtu objednaných kusů a její ceny. Zvolíte druh přepravy, tedy buď dopravu až k Vám domů pomocí přepravní společnosti nebo osobní odběr. Vyplníte své nacionále a vyberete způsob platby. Platit lze zpravidla převodem na účet, na dobírku, která je zpoplatněna určitou částkou, u nás je to 150 Kč. Nebo hotově při osobním převzetí zboží.

Po objednání obdržíte emailem zprávu o provedení objednávky společně s jejím přehledem. Můžete si zde zkontrolovat, zda všechny údaje sedí. Kdybyste zjistili, že se Vám někam vloudila chybička, nevadí! Stačí se obrátit na eshop a sdělit nám změnu v objednávce. Nyní vyčkejte do potvrzení objednávky z naší strany.

Potvrzení objednávky

My Vaši objednávku zkontrolujeme, zda se v ní neobjevila chyba. Žijeme sice v době počítačů a různých systému, ale i ty obsluhují lidé. Může se tedy stát, že se jeden z našich zaměstnanců při vkládání produktu do eshopu takzvaně „upsal“. 

Poté, co byla objednávka zkontrolována, je potvrzena. Toto potvrzení opět obdržíte emailem. Tímto potvrzením je uzavřena kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím a objednávka se stává závaznou. Pokud jste si vybrali platbu převodem na účet, můžete ji nyní uhradit.

Odeslání objednávky

Po vyskladnění je Vaše zboží připraveno k expedici. Předáváme ho profesionální přepravní službě. V tomto momentě Vám také posíláme zprávu, že Vaše objednávka byla expedována. Samotný přepravce Vás pak bude informovat, že má zásilku v přepravě a kdy by měla být doručena. Přepravce můžete sami kontaktovat a domluvit se s ním na předání zboží či upravit adresu dodání. Zásilku je zpravidla možné také sledovat v systému dané přepravní společnosti. Zboží je dopravce schopen dopravit zpravidla do 1-2 dnů.

  • Tip: Budete na přebírání těžkého spotřebiče sami nebo bydlíte ve vyšším patře? Obraťte se na nás, u přepravce Vám můžeme objednat službu výnosu do patra, kdy Vám zaměstnanec přepravní služby pomůže s doručením zboží až do Vašeho bytu. Chcete-li se zbavit starého spotřebiče, je také možné objednat službu odvozu starého spotřebiče.

Zboží dorazilo k Vám domů

Když zboží dorazí k Vám domů, zkontrolujte si vždy, zda není poškozeno. Pokud by tomu tak bylo, zboží nepřebírejte. Sepište s řidičem zápis s popisem škody, ideálně můžete zboží vyfotit. Dopravce zboží v takovém případě opět odveze. Informujte o celé situaci eshop, aby se co nejdříve mohla vyřešit reklamace a výměna zboží. Pokud nemáte možnost kontroly zboží ihned při předání, podívejte se na zboží co nejdříve a postupujte podobně jako v předchozím případě.

Reklamacím a možnostem odstoupení od smlouvy se budeme věnovat v příštím článku.

© 2019, ALIN-MODERNÍ BYT s. r. o. – všechna práva vyhrazena

O nás | Katalogy ke stažení | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Výměna odkazů | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Přeskočit na začátek stránky