Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Jak reklamovat

Jak reklamovat

Jak na případné reklamace a vrácení zboží?

Reklamace:

  • Uplatnění reklamace:

Pokud jste na zboží, jež je stále v záruční době, objevili závadu, která je vhodná k reklamaci, je nejrychlejším způsobem jejího vyřízení kontaktování autorizovaného servisu. Nejbližší servisy a příslušné kontakty naleznete na stránkách daného výrobce (viz. odkazy níže), v uživatelském manuálu, jež byl přiložen u zboží nebo případně v záručním listě. Většina autorizovaných servisů nabízí odvoz zboží zdarma a nebo přímo pošlou technika k Vám, kde se pokusí reklamaci vyřešit, aniž byste museli zboží demontovat a kamkoli posílat.

Pracovníci servisu vyřeší problém a poskytnou odborné informace. Třeba zjistíte, že se nejedná o vadu nutnou k reklamaci, ale postačí drobná oprava, kterou zvládnete sami.

Pokud jste nevybrali vhodný autorizovaný servis, neexistuje-li a nebo upřednostňujete komunikaci s námi, můžete reklamaci nahlásit na jakékoli z našich poboček. Pro rychlejší vyřízení reklamace k reklamovanému zboží přiložte doklad o zaplacení popřípadě záruční list, byl-li přiložen ke zboží a vyplňte reklamační list (ke stažení po kliknutí na odkaz).

Můžete se také setkat s tím, že zboží či jeho obal bude poškozen již při jeho převzetí na pobočce, nebo od přepravce. V tomto případě je nutné reklamaci učinit ihned a zboží v žádném případě nepřebírat. S obsluhou ve výdejním místě nebo s řidičem přepravní společnosti vyplníte reklamační formulář.

Doporučujeme si zboží při jeho převzetí vždy pečlivě zkontrolovat. Na následné reklamace nemusí být brán zřetel.

Pokud zjistíte, že zboží je po jeho rozbalení nekompletní nebo neodpovídá objednávce, kontaktujte nás emailem e-shop@alin-modernibyt.cz nebo telefonicky 774 569 140.

  • Vyřízení reklamace:

Doba na vyřízení reklamace pro spotřebitele je 30 dní. Pro podnikatele není zákonem lhůta stanovena. Podle výsledku posouzení oprávněnosti či neoprávněnosti reklamace Vám bude sdělen další postup (výměna zboží, vrácení peněz, vrácení zboží...).


Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží:

V souladu se zákonem (§ 53 odst. 7 obč. z.) máte právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud byla uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (zakoupení v e-shopu) a vrátit nepoužívané a nepoškozené zboží bez udání důvodu a bez jakýchkoli sankcí ve lhůtě 14 kalendářních dní od převzetí zboží. Pokud jste zjistili, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete využít výše uvedené možnosti jeho vrácení, stačí vyplnit formulář „Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží“ (pro stažení klikněte na odkaz) a zaslat jej společně se zbožím na adresu Alin e-shop, 17. listopadu 258, 530 02 Pardubice. Zboží musí být vráceno úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu a to ve stavu a hodnotě, v jaké bylo převzato, včetně dárků. Pokud bude dle výše uvedeného vše v pořádku, budou vám peníze vráceny do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Více informací naleznete také v našich všeobecných obchodních podmínkách.


Odkazy na servisní střediska výrobců:

AEG, konkrétní servisní střediska najdete zde
Airforce
Amica
Beko
Blum
Bosch, konkrétní servisní střediska najdete zde
Concept
Dunavox 

Electrolux, konkrétní servisní střediska najdete zde
Faber
Falmec (stejný servis jako pro značku Nivona)
Franke
G21
Gorenje
Gronbach - pro bližší informace volejte nebo pište na náš eshop (kontakty)
Humibox - pro bližší informace volejte nebo pište na náš eshop (kontakty)
Indesit
Kolimax
Lamanti
Liebherr
Lord
Miele
Nivona
Novy
Philco
Schock
Siemens
Sinks
SystemCeram
Villeroy&Boch - pro bližší informace volejte nebo pište na náš eshop (kontakty)
Whirlpool
Zanussi

Potřebujete pomoci s reklamací?

*
*
*