Můj účet

Můj účet

Slouží ke správě vlastního účtu, sledování aktuálních objednávek a zároveň Vám zjednoduší další nákup.

Jak si svůj účet založit? Možné jsou dvě varianty. Buď se sami na naše stránky registrujete anebo se účet vytvoří automaticky po první uskutečněné objednávce. 

Pokud se rozhodnete nejdříve registrovat a posléze provést objednávku, je postup následující:

  1. V pravém horním rohu klikněte na "Přihlásit se".  
  2. Zobrazí se tabulka, ve které se lze buď přihlásit (pokud již máte registrovaný účet) nebo v pravém dolním rohu naleznete pole s názvem "Registrace".
  3. Po kliknutí se tabulka zvětší a dá Vám možnost vyplnit údaje potřebné k registraci. Tj. "E-mail" a "Jméno a příjmení". Volitelně můžete vyplnit "Ulici a č.p.", "IČ"- pokud chcete fakturovat zboží na firmu, "Telefon". Pokud nám budete chtít rovnou něco vzkázat při registraci, tak je zde i možnost "Vaší poznámky". Jakmile budete s vyplněním kolonek spokojení, stačí kliknout na tlačítko v levém dolním rohu "Registrace". 
  4. Registrace byla provedena. Na to budete upozornění i v oknu, kde se objeví v zeleném políčku "Byl Vám odeslán aktivační e-mail. Prosím dokončete registraci". Vyskakovací okno můžete šedým křížkem uzavřít (křížek najdete v pravém horním rohu vyskakovacího okna). 
  5. Následně je potřeba se přihlásit do Vašeho emailu, kde v doručené poště najdete 2 emaily od Alin e-shop s předmětem "Byl Vám zřízen nový účet" a "Potvrzení o přijetí registračního formuláře". Po otevření prvního zmíněného emailu se Vám zobrazí uživatelské jméno, které budete používat pro přihlášení do nového účtu a odkaz na nastavení nového hesla (systém automaticky vygeneroval nějaké heslo, které neznáte, ale to si jednoduše změníte po kliknutí na tento odkaz). 
  6. Po rozkliknutí odkazu se Vám otevře stránka Alin e-shop, kde budete vybídnutí k resetování hesla. Zde si zvolte libovolné heslo, které musí mít minimálně 8 znaků. Potvrďte tlačítkem "Změnit heslo". 
  7. Jakmile heslo uložíte, stránka se znovu načte a v zeleném rámečku se Vám změna hesla potvrdí větou "Vaše heslo bylo úspěšně změněno.".
  8. V tuto chvíli jste již přihlášení do svého účtu a můžete bez obav prohlížet, nakupovat, hodnotit a komentovat jakékoliv zboží. 

Pokud přistoupíte k registraci s 1. provedenou objednávkou, bude od 5. bodu vše stejné. Na email přijde potvrzení objednávky a zároveň email s informací, že Vám byl zřízen nový účet. Dále stačí kliknout na odkaz, nastavení nového hesla a je to. Pak již můžete spravovat veškeré údaje ve Vašem účtu, sledovat stav objednávky atd. 

V samotném účtu se jednoduše pohybujete pomocí levého menu, kde každá záložka zastává svou funkci. Konkrétně zde najdete:

Je přehledem o všech učiněných objednávkách řazených dle data od nejnovější po nejstarší. V seznamu najdete číselné označení objednávky, datum a čas objednání, celkovou cenu objednávky bez DPH a s DPH a její stav zpracování.

Máte také možnost se podívat na detail konkrétní objednávky a to pouhým kliknutím na červené číslo objednávky. V detailu objednávky se dočtete v jakém stavu objednávka je. Můžete si překontrolovat fakturační a doručovací adresy, jaké zboží jste si objednali, jaký způsob platby jste zvolili (s tím i spojené údaje pro platbu bankovním převodem) a celkovou hodnotu objednávky.

Správně vyplněné osobní údaje jsou jednou z podmínek bezproblémového dodání zakoupeného zboží. V této sekci si můžete zadaná data kdykoli zkontrolovat a případně upravit, doplnit dle aktuálních změn.

POZOR! Pokud při kontrole již odeslané objednávky zjistíte, že máte nějakou chybu ve fakturační či dodací adrese, bude lepší tuto změnu nahlásit i přes email nebo telefonicky přímo k nám (kontakty). Upravené údaje se totiž do aktuálně otevřených/vyřízených objednávek nepropíší. My změny na Vašem účtu nevidíme a tak by mohlo dojít k nechtěným komplikacím. 

Pokud Vás zajímá vše o souhlasech, které jste nám udělili, vše o cookies a sběru dat třetími stranami, veškeré informace najdete v této záložce.

Můžete také smazat celý účet a veškerá data s ním spojená jednoduše pomocí tlačítka . Odstranění účtu nelze provést, pokud je některá z objednávek nevyřízená.

V případě, že takto učiníte, Váš účet bude smazán. Stránka se Vám automaticky přesměruje na úvodní stranu Alin e-shop a v zeleném informativním okně se dočtete, že: "Váš účet byl permanentně smazán. Pro více informací o odstranění účtu si stáhněte dokument PDF.". Po kliknutí na odkaz si v dokumentu můžete přečíst, co se s Vašemi daty stalo. 

POZOR! Pokud máte aktuálně v systému otevřenou objednávku a zrušíte souhlasy:

  • "Souhlas na základě oprávněného zájmu správce. Za účelem základní komunikace e-shopu. (Stavy objednávek, produktové novinky, reklamace..."  
  • "Souhlas na základě oprávněného zájmu správce. Za účelem odeslání SMS zprávy se stavem objednávky od e-shopu nebo dopravce."

- nepřijde Vám oznámení o potvrzení/expedici objednávky a ani přepravce Vás nebude moct kontaktovat. Z těchto důvodů by mohly nastat komplikace při doručení. Tyto souhlasy nám dáváte automaticky při odeslání objednávky. Bez uvedených dat ovšem nejsme schopní objednávku zpracovat. Více o zpracování Vašich osobních údajů se dočtete zde. Jestli chcete zmíněným komplikacím předejít, tyto souhlasy zrušte až po expedování všech otevřených objednávek. 

Procházíte naše stránky a viděli jste již mnoho produktů, které se Vám líbily? Potřebujete si nějaký poznačit, protože si sestavujete vlastní set a nemáte po ruce tužku a papír? Stačí být přihlášený ve svém účtu a u daného produktu kliknout na ikonku "Přidat do oblíbených"  Až si prohlédnete vše potřebné, tak se ke svým oblíbeným produktům dostanete přes ikonku přihlášení (vpravo nahoře - měla by zde být zobrazená Vaše emailová adresa). V záložce "Oblíbené produkty" najdete vše, co jste si "oblíbili". Když kliknete na název produktu, tak se Vám produkt znovu zobrazí/otevře. Pokud ho budete chtít z oblíbených odebrat, stačí jednoduše kliknout na ikonku  , kterou najdete přímo u produktu. 

Přijde Vám Vaše heslo zastaralé, krátké nebo málo bezpečné? Jednoduše si ho můžete kdykoliv v této záložce změnit. A to zadáním "Stávajícího hesla", "Nového hesla" a "Potvrzením hesla" (zadává se stejné heslo, které jste zadali do "Nového hesla"). Po kliknutí na "Uložit" se na stejné stránce nahoře zobrazí v zeleném rámečku věta "Vaše heslo bylo úspěšně změněno.".

Kliknutím na poslední záložku dojde k odhlášení z Vašeho účtu. 

  • Zapomněli jste svoje heslo? 

​Víte, že už jste u nás někdy nakupovali, chcete se přihlásit, ale nemůžete si vzpomenout na své heslo? Nechce se Vám zakládat nový účet? Nevadí, vše se dá jednoduše spravit. Stačí vědět, jakou emailovou adresu jste uvedli u minulé objednávky. Po kliknutí na ikonu vpravo nahoře "Přihlásit se"  se zobrazí přihlašovací okno. V pravém dolním rohu najdete "Zapomněli jste heslo?". Po výběru této možnosti se Vám otevře tabulka, kde stačí vložit email, který byl uvedený v objednávce, kterou jste u nás už v minulosti udělali a vše potvrdit tlačítkem "Odeslat" . Na uvedený email se Vám zašle automatická zpráva "Obnovení hesla", kde najdete odkaz, který Vás navede na "Resetování hesla". Podrobnější postup se dočtete zde (viz. bod 6).

Můžeme Vám pomoci?

*
*
*